2013 m. sausio 4 d., penktadienis

Aukštyn Žemyn (knygų kalnelis prie lovos ir ant palangės)

Per keletą dienų perskaičiau visą krūvą knygų... matyt labai buvau pasiilgus ir "kaip šuo suėdžiau muilą".. per Naujuosius ir po jų: Paulo Coelho "Veronika ryžtasi mirti" ir "Brida", tada Hessės "Sidharta", Murakami "What I Talk About When I Talk About Running", šį rytą griebiau Jerome K. Jerome "Three Men In A Boat", bet galiausiai kažkaip smalsumo vedina paėmiau Huxley "Puikus Naujas Pasaulis", kurį bandžiau skaityti dar kažkada 2006, kai pasiskolinau, bet tada "nepriskaičiau" iki vietos, kuri užkabino mane šiandien. Ir dabar liko 80 puslapių ir 02:36 nakties. Jaučiuosi kaip vaikas, bet nieko negaliu sau padaryti - jau seniai esu situacijos pelėda ir miegoti tokiu metu tiesiog nebemoku. Matyt per mažai pavargsu fiziškai, kad užmigčiau negalvodama. Įdomu, kiek dar tęsis knygų manija? Kol perskaitysiu visas bent kiek patrauklias namuose esančias knygas? Tam tikra prasme man atrodo, kad tokiu būdu kamšau kažkokius palaidus galus, nes visas išvardintas knygas jau vieną kartą skaičiau arba buvau numetus iš pirmo karto.. Toks tad mano savotiškas Naujametinis Švaros metas.. Labanakt.



Knygos yra nuostabu, ypač tada, kai prie jų prisiliečia Guy Laramee. Į jas dar labiau noris kopti ir pasinerti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą