2010 m. sausio 8 d., penktadienis

Naujųjų Metų sulaukusiems

Keletą mėnesių nerašau, nes man turbūt žiema. Dabar daug skaitau kitų blog'us ir truputį manau, kad viskas rašoma, kopijuojama ir sukasi aplink tai, kas ant bangos. Man neįdomu rašyti apie tai, kas yra ant tos bangos, man labiau patinka galvoti, kokia bangos spalva, koks jos skonis, kada ateis pavasaris ir nutirps sniegas. ar vasario mėnesį važiuosim į nidą žiūrėti kaip horizonte bėga šernai, per kiek laiko atauga plaukai tiek, kad nesimatytų, kur eiti. man įdomu, kur gyvensiu po mėnesio ir kas nuvalo sniegą nuo traukinių bėgių tarp užsnigtų kaimų, man įdomu kaip atrodo maskva, man įdomu, kuris ivanauskaitės knygų personažas įkūnija kaušpėdą (kokia įdomi pavardė). daug kas įdomu. man įdomu, ką jūs galvojat apie tai ;)

2 komentarai: